loading...
خبر دختر 292
Ali بازدید : 179 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)
  • وقت هایی که دلت تنگ شده - royayekhis.ir

    royayekhis.ir/وقت-هایی-که-دلت-تنگ-شده.html

    يه وقتایی که دلت گـرفته؛ بغض داری؛ آروم نـیستی؛ دلت بـراش تـنگ شده؛ حـوصله ی هـیـچ کسیو ...

  • وقتی دلت تنگ می شود - Google+ - plus.google.com

    https://plus.google.com/103195780128742739644

    ... باشی..برای این وقت ها؛ وقت هایی که دلت تنگ می شود ... و خطاهایی را که از آنها پیشمان شده ...

  • پرتال جامع - bonmarket خیلی وقته که دلت برات تنگ شده

    delkhoone.bonmarket.ir/list/...

    ... یادت باشه که یه وقت نگی ... تنگ شده و از این که ... تصمیمی هایی کرفته شده باشه ...

  • تنهایـــــــــــــــــی و گـــــــــریه

    atefe13.blogfa.com

    دلم خیلی تنگ شده برا اون وقت هایی که دلت برام تنگ میشد ... ... از اشک های ریخته شده بخاطره عشق!

  • روزهایی که دلم برات تنگ میشه...

    love8027.blogfa.com

    پر است از ادم هایی که مرا نمی فهمند و فقط ترجمه ام می ... دلم براششش تنگ شده ... دلت کــه خون ...

  • لیلا شدم مجنونم رفت

    albaloooo.blogfa.com/9006.aspx

    این روزا عده ای یه جوری زیرآبی میرن که دلت ... وقت هایی هست که ... تنگ شده است برای آغوشی که ...

  • بی در کجا - وقتی دلت تنگ می شود

    bidarkoja.blogfa.com/category/1

    به کمترین نعمت هایی که به آنها داده ام مشغول و ... امیدوارم که هیچ وقت. ... وقتی دلت تنگ می ...

  • هنوزهم ستاره ای وجوددارد!

    www.rnzmpn.blogfa.com

    دلم برای کودکی ام تنگ شده. برای روز هایی که باور ساده ای ... اما هر وقت حرف دلت زدی دل همه ...

  • پرتال جامع - bonmarket دانلود اهنگ خیلی وقته که دلم …

    dorche.bonmarket.ir/list/...

    سازمان هایی که مانند نگینی ... انسان نما که وارد بوشهر شده ... وقته که دلم باسی دلت تنگ ...

  • عاشقانه ... حرف هایی که بعد از تو در دلم ماند ...

    www.axha.org/tag/عاشقانه-...-حرف-هایی-که-بعد......

    اما با همه ی بی وفایی هاش هنوز كه هنوزه دوسش دارم ، دلم براش تنگ شده ... هایی که کنار ... که دلت ...

  • دلـــــــــــــــــــم برای خنده تنگ شده

    ooo11.blogfa.com

    دلـــــــــــــــــــم برای خنده تنگ شده ... از آ د م هایی که در پس نگاه ... دلت تنگ یک نفر که ...

  • ۞ حرف هایی از جنس دل تنگی ۞

    www.gachgalaxy.blogfa.com

    دلم برای حضور غیاب مدرسه تنگ شده . ... حرفی که توی دلت بمونه . ... یک وقت هایی.

  • دلم برای صیادم تنگ شده! - Aviny.com

    www.aviny.com/Occasion/Enghelab_Jang/Sayyad/Maghale.aspx

    دلم برای صیادم تنگ شده! ... هایی که در ارتش خرج می شد، بود. یک وقت می آمد و می گفت که فلان ...

  • قصه گل‌هایی که میهمان حریمت شده‌اند...

    khorasan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=82372

    معمولا وقتهایی که ... هایی که در لابه‌لای غمکده دلت ... دل تنگ و بی‌قرار من شده ...

  • هیچ وقت فراموشت نخواهم کرد

    asheghx.blogfa.com

    یک وقت هایی هست که دلت برایِ یک نفر تنگ ... برایش تنگ شده، ... این جور وقت ها ... آه هایی که ...

  • الان دلت برای کی تـــنــگ شده ؟ :::....:::

    www.5teh-music.com/forum/showthread.php?t=43214
    • LAST UPDATED: 3/15/2011
    • 10 POSTS
    • FIRST POST: 3/15/2011

    سلام به بچه های teh بگید دلتون الان برای کی تنگ شده ... دلت برای کی تـــنــگ شده ... که برای اولین ...

  • غمکده تنهایی - ghamkadeshima.blogfa.com

    ghamkadeshima.blogfa.com

    غمگینی آدم هایی که دوستشان دارم ،غمگینم می ... دلم عجیب تنگ شده . ... که دلت عجیب برایم تنگ میشد!!!

  • پرتال جامع - bonmarket اهنگ خیلی وقته که دیگه دلت واسم تنگ ...

    khm92.bonmarket.ir/list/...

    وبه گفته ی خود حسین دات کام اگه این اهنگ به دلت ... واسه نگات تنگ شده ... هایی که مانند ...

  • عشق ابدی(دختراحساسی)

    pesaremaghror.blogfa.com

    می دانم هراز گاهی دلت تنگ می ... برای همه وقت هایی که مرا به ... برایم آرزو شده که یک کلام ...

  • سردار شهید حاج احمد کاظمی - دلم برای صیاد تنگ شده

    hajahmadkazemi.blogfa.com/post-121.aspx

    ... دلم برای صیاد تنگ شده ... هایی که در ارتش خرج می‌شد، بود. یک وقت می‌آمد و می‌گفت که فلان ...

  • پرتال جامع - bonmarket اهنگ قدیمی خیلی وقته که دیگه دلت ...

    jahangir3647.bonmarket.ir/list/...

    وبه گفته ی خود حسین دات کام اگه این اهنگ به دلت ... واسه نگات تنگ شده ... هایی که مانند ...

  • مامان دلم برات تنگ شده

    mamanhoma.persianblog.ir/1388/11

    تا حالا شده که دلت بخواد یه مسافر ... برای همه وقت هایی که مرا ... مادرم کجایی که دلم تنگ ...

  • دلم واسه خودم تنگ شده

    ye-dell-tang.blogfa.com

    دلم واسه خودم تنگ شده ... هر وقت بگی ... تلخ است باور نبودن ادم هایی که ادعای ماندن داشتند و ...

  • اس ام اس دل تنگی و عاشقانه - taknaz.ir

    www.taknaz.ir/news_detail_13550.html

    اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی مسیج برای کسی که دلت براش تنگ شده ... خاطره هایی که ... وقت گرسنگی ...

  • پرتال جامع - bonmarket دانلود اهنگ خیلی وقته که دیگه دلت ...

    javadkhaksar.bonmarket.ir/list/...

    وبه گفته ی خود حسین دات کام اگه این اهنگ به دلت ... برام تنگ شده همون دلی که ... هایی که مانند ...

  • دلم برات تنگ شده نازنینم | داورنیوز

    neginweb-rzb.web.safernews.in/list/...

    ... گذشته بود نه این که هر وقت میگفتم دلم تنگ ... عیدی هایی که جمع ... تنگ شده است. تو دلت ...

  • fendogh.blogfa.com - هزارویک شب♀

    fendogh.blogfa.com

    یه وقت هایی دلت میخواد کسی کنارت باشه... ... "بگو که واگـذار شده ... وقتی که دلم تنگ است,

  • shabeyakhii.blogfa.com - تاابد دلتنگ.....

    www.shabeyakhii.blogfa.com

    بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده ... اصولا آدم هایی که ارزش دوست ... وقتی است که وقت رفتن ...

  • دلـم گرفتــه...دلــم عجیــب گرفتــه...خیــال خـواب نــدارم

    jade-ehsas.mihanblog.com

    دســت هایی که دور ِ کمــرم حلقـــه شــده ... که به وقــت ِ ... هایی که در دلـــت می ...

  • خاک بازی

    az-khak.blogfa.com

    گاهی .. خوب گِل دلت را وَرز می دهند. تا بدانی آدم شدن درد دارد! + |

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 513
  • بازدید ماه : 3,976
  • بازدید سال : 21,270
  • بازدید کلی : 189,440